Nieuwsarchief
- 19-04-2023 aanschuifdiners
- 15-03-2023 fietsen leren repareren
- 01-03-2023 speedcoaching
- 15-02-2023 Nederlands leren
- 01-02-2023 digitale vaardigheden
- 22-12-2022 overblijfkrachten gezocht
- 21-12-2022 iedereen welkom voor een leerstage
- 19-12-2022 fijne feestdagen
- 13-12-2022 werkgeluk bij Roetz
- 12-12-2022 nieuwsgierige schrijvers gezocht
uitkomsten tevredenheid gebruik Jekuntmeer.nl
Amsterdam, donderdag 4 april 2019
Het onderzoek naar het gebruik van Jekuntmeer.nl onder de aanbieders, middels 61 respondenten, toont aan dat Jekuntmeer.nl met name gebruikt wordt voor het grote bereik en de goede vindbaarheid van het aanbod door de doelgroep.
Van de aanbieders ervaart 73,8% het opvoeren van aanbod op Jekuntmeer.nl als prettig, tegenover 26,2% die het als onprettig ervaart. Van de respondenten is 62,3% tevreden over de ondersteuning van de helpdesk en heeft van de overige respondenten 31,2% nog nooit gebruik gemaakt van de helpdesk en hier dus geen mening over. Gemiddeld geven de getoetste aanbieders het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.1 als rapportcijfer.
De zoekers, in totaal 211 respondenten, zoeken met name activiteitgericht (48,4%) en locatiegericht (31,9%). Er wordt het minst vaak doelgroepgericht gezocht (19,8%). Een kleine meerderheid van de respondenten heeft gevonden wat werd gezocht, 54,8%. Gemiddeld geven de getoetste zoekers het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.2 als rapportcijfer.
Nieuwsarchief
- 19-04-2023 aanschuifdiners
- 15-03-2023 fietsen leren repareren
- 01-03-2023 speedcoaching
- 15-02-2023 Nederlands leren
- 01-02-2023 digitale vaardigheden
- 22-12-2022 overblijfkrachten gezocht
- 21-12-2022 iedereen welkom voor een leerstage
- 19-12-2022 fijne feestdagen
- 13-12-2022 werkgeluk bij Roetz
- 12-12-2022 nieuwsgierige schrijvers gezocht
